måndag

Nu är det typ bara två dagar tills vi åker! Det ska bli så himla kul. Jag måste böra packa men vet inte riktigt vad jag ska packa ner, det lär väl bli för mycket som vanligt... ;) Pappa ska åka och växla in pengar till polska slotti som dom har där nere. Det måste bli VARMT när vi är där!

Igår på gymet när jag och Sandra skulle köra igång kom en tjej och frågade om vi ville vara med på ett bollpass, vilket vi ville. Så vi körde massa övningar med stora pilatesbollar, det var lite svårt att hållabalansen ibland :P. Mot slutet så blev det lite flum mellan mig och Sandra kan man också säga ;)

På spanskan idag så kollade vi på Surf Up, fast på spanska och med spansk text. Jag har hört att den ska vara bra men jag fattade ärligt talat inte så mycket.

Nu ska jag ta och hitta på någonting att göra tills Malin kommer =)


Kommentarer
Postat av: ellinor

haha du är inte ensam om att inte fatta den filmen! jag o natta började se den innan på engelska men vi fattade absolut INGENTING så gav upp :P

2008-04-28 @ 22:16:37
URL: http://ellinoor.blogg.se
Postat av: linda

haha okej då känenr jag mig inte så ensam ;)
IMORGON ÅKER VI! :D

2008-04-29 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0