lumpen

choo :D
Jag har precis gjort några lämplighetsfrågor för att se om ja får göra lumpen, inte för att jag tror att jag vill men det är bara kul att se om de tycker att jag är tillräckligt bra ^^ svaret kommer i typ september eller något...

Idag är de lördag, det är skönt, syrran ska ha tjejmiddag sen så då får man hålla sig undan lite grann men men :P
Imorgon så skulle Sandra, Emma, Anton, Buko och jag få typ instruktioner eller något på gymmet här i Trollbäcken, tjohoo :D Men Emma kan inte och Sandra visste inte så det blir kanske bara Anton, Buko och jag men vi får se :)
Det är väldigt skönt med ett gym så nära!
Så det blir nog inte friskis Malin =/

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: malin

haha okej. varför har du inte sagt något innan?!

2008-04-13 @ 00:12:38
URL: http://mallinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0