Becca och Malin :)

Idag har jag som ni kanske försåtr varit med Becca och Malin, roligt som alltid :D. Vi solade lite grann så jag hoppas att man har fått lite färg. Vilket det aldrig känns som man har fått, hela sommrarna brukar jag gå och vilja bli brunare och sen efter så ser man på kort hur brun man egentligen var! Jag kanske ska börja tänka att jag är brun istället ;)
I alla fall så satte vi upp studsmattan :D och hoppade lite på den och så hände det även lite smått och gott :S :P

Efter det så åkte jag till gymmet och gymmade igen, det gick bra men jag tror att jag kommer få tråningsverk i morgon. När jag kom hem så åt jag lite käk och sen var det parlamentet med Bjrön Gustafsson :) Jag får verkligen aldrig nog av honom! Är jag ensam? ;)

Usch i morgon är det skola. Men om man ska tänka positivt så slutar vi 12.35 och sen ska jag iväg på intervju för jobbet som jag fick på kommunen.  Och det blir en mindre dag tills vi åker iväg till Polen =D Vi åker på onsdag om en vecka och jag längtar verkligen!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0